Beköszönő - Velkommen

Szia! Hej!

Sváb Ági vagyok, dántanár és fordító, ex-multis rabszolga és skandinávmániás.

Sokan kérdezik tőlem, hogy miért kezdtem el annak idején pont ezt a nyelvet tanulni. Nincs rá jó válaszom.

Akkor még fogalmam sem volt, hogy egyesek szerint a dán nyelv olyan, mint ha az ember forró krumplival a szájával beszélne. Azt sem tudtam, hogy Dániában több disznó él, mint ember. De Dániában tanulni életem legboldogabb időszaka volt, és hazatérve is szuper munkákat találtam. Például már lassan 10 éve tanítok.

Ez a blog neked szól, ha
- érdekel a dán nyelv
- érdekel, miért Dánia a világ egyik legboldogabb országa
- ha te is felkapod a fejed izgalmas, de nem túl fontos apróságokra
- ha szeretnél dánul tanulni
- ha szeretnél Dániába költözni, vagy már ott is élsz
- ha tudod, mi az a hygge
- vagy még nem tudod.

Vi ses hver torsdag!